Wednesday, March 19, 2014

Romantik yastık,




romantik yastik 1


Hepinize pırıl pırıl bir cuma gününden merhaba,


bukadar ara vermek zorunda olmam aslında hepten buralardan koptuğum yada yazacaklarımın,paylaşacaklarımın tükendiği anlamına gelmiyor elbette...


aksine birikiyor anlatacaklar,paylaşılacaklar...


biriktikçe daha çok özlüyorum,şöyle uzun uzun yazmayı...


karşılıklı içilen bir fincan kahveyle yapılan sohbetler gibi hani...


Gelin görün ki olmuyor,


son zamanlarda "iş" yaşamımın öyle büyük bir bölümünü kaplar olduki,


eski enerjimden de eser kalmadı...


değil pc nin başına geçebilmek,makinemde biriken fotoğrafları bile henüz boşaltabilmiş değilim:(


Yoğun iş temposuyla ,bizim anne kız günü dediğimiz cumartesiler de elimizden alındı:(


12 yıllık iş hayatımda hiçbir cumartesi çalışmamışken bu durumu kabullenmek beni oldukça zorluyor.


geriye kalan tek bir pazarıda ,bu yoğunluğun ardından beklenildiği gibi,ataklar ve ağrılarla yatakta geçiriyorum :(:(


hani öyle es kaza sağlıklı bir pazar günüm olursa onda da yerimde duramıyorum,


bu aralar oturma odasındaki koltuklara taktım,ordan oraya sürükleyip duruyorum,


öyle hantal öyle ağırlar ki,her an eşimin sesinede kulak verip onları evden uzaklaştırabilirim mesela...


 


romantik yastik 2


 


Şu dantelli kırlentlerime gelecek olursak da,


aslında ben bugün sadece yazmak istedim,


hani posta da foto gerek düşüncesiyle,blog kayıtlarımda tuttuğum,ilk günlerde beni pek bir mutlu eden bu romantik yastık detayınıda sizinle paylaşmış oldum:)


English home den aldığım toz pembe 4 lü peçetelerimi salondaki kırlentlerin dışına diktim...


bu halleri beni öyle mutlu ettiki,uzunca bir süre karşına geçip bakışıp bakışıp mutlu olduk işte:):)


romantik yastik 3


Bugünlük benden bukadar,


belki bu haftasonu daha farklı olur kimbilir...


daha mutlu,kendimize,sevdiklerimize,hobilerimize ayıracağımız daha çok zamanımız olur belki kimbilir...


sevgiyle mutlu geçsin haftasonunuz....


 



No comments:

Post a Comment