Monday, March 24, 2014

Mutfakta Neler Var? #39





Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.










mutfakta neler var 39 1


Bugün mutfakta yine abur cubur var.  Lotte firmasının Macadamia Chocolate adlı bu çikolatası oldukça popüler.

Bu çikolata bana Gürkan'ı hatırlatır. Türkiye'den Japonya'ya bisikleti ile gelen bu çılgın adamı internet sayesinde tanımış ve evimizde misafir etmiştik.

Gürkan bu üründen paket paket alıp cebinde taşıyordu :) Bir daha ki sefere onun aldığı paketi de eklemeye çalışırım.

Gürkan'ın sitesi için buraya tık tık  Kendisi şuanda bisikletle dünya turunda. Gürkan nerdesin bu ara?


mutfakta neler var 39 2






Paketi açınca ufak çaplı bir şok geçirdim. Çok az ürün çıktı içinden. Az önce Yoshi ile anneme ikram ettim. İkisi de bir tane istiyorum sadece dese de ikinciyi de yediler :)






Tam bir macadamia fındığı lezzetli bir çikolata ile kaplanmış.


Kesinlikle insanı baymıyor.


Macadamia fındığını ben Japonya'da tanıdım.


Hawaii fındığı olarak da geçiyor burada.


Yazıdan önce biraz araştırdım. Kozmetikte de bolca kullanılıyormuş.






Lotte firmasını zaten genel olarak seviyorum.


Satın aldığım ve almaya devam edeceğim bir ürün olacak kendisi :)






Gürkan'a kocaman selamlar ve özledik seni çılgın adam :)















Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.


No comments:

Post a Comment