Sunday, January 19, 2014

mekık oyasının yapımı

Merhabalar sevgili web sitesi takipçilerimiz. Bugunku yazimiz mekık oyasının yapımı.








Herkese merhabalar efendim,  bir zamanlar bu arkadaşınız mekik oyasınada merak salmıştı top topu  bir iki tülbentee oyalamış bulunmaktayım:))eee gülmeyin amaaaa:)) neyse konumuza döneyim ben,mekik oyası havlu kenarlarında sıkça rastladığımız bu modelin minyatürünü bende sizler için açıklamaya çalıştım  tabii mekik kısmını değil sarma şeklini:))

ama diyorsanızki ben mekik oyası öğrenmeyi çok istiyorum eğer deneyebilir ve başarabilrsem sizler için  bir video çekimi hazırlamayıda düşünürüm, yinede bir başka adrestee var tabii hobievimiz forumumuzda sevgili Rabia arkadaşımızın açıkladığı uygulamalı derslerimizde var  meraklısı için tık tıkk üye olmanız yeterli canlar...


mekik oyasinin yapimi 1






mekik oyasinin yapimi 2






 mekik  oyası çiçeğimiz bu arkadaşlar






mekik oyasinin yapimi 3


şimdi renkli ipimle gördüğünüz gibi çiçeğin orta kısmına yaprağın dibine sabitledim ipimi, ben çakmakla yakarak yapıştıryorum bu kısmı...


mekik oyasinin yapimi 4






 renkli ipliğimi hemen ilk yaprağın altından geçiriyorum...



mekik oyasinin yapimi 5




 hemen ikinci yaprağın üzerine getiriyorum...


mekik oyasinin yapimi 6






resme dikkat lütfen bir alttan bir üstten:)) bu şekilde sarma işlemini yapıcaz...



mekik oyasinin yapimi 7










bu şekilde sıkı sıkı sarmaya çalışıyoruz...



mekik oyasinin yapimi 8


                                             yaprağın üstünde ipliğim...





mekik oyasinin yapimi 9







mekik oyasinin yapimi 10






diğer yaprağın altında ipliğim...







mekik oyasinin yapimi 11



mekik oyasinin yapimi 12






bu şekilde srma işlemini yapıyoruz...



mekik oyasinin yapimi 13



mekik oyasinin yapimi 14










elimde ara ara ördüğüm  canım sıkılınca ,unutmayayım diye başladığım oyam :))






mekik oyasinin yapimi 15



mekik oyasinin yapimi 16






bunlarda ufak tefek elimde kalan örnek modeller ,mavili olanı tülbente yapmıştım ,tülbent oyamadan kalan fazlalık:))






netten hem tülbent oyasına hemde havlu kenarlarına uyarlanabilen bu modellerdende sizlere seçtim,hatta iğne oyasıyla bile ikili çalışmalarda harika duran bir çiçek motifii



mekik oyasinin yapimi 17










mekik oyasinin yapimi 18










mekik oyasinin yapimi 19



mekik oyasinin yapimi 20



mekik oyasinin yapimi 21




Ilginizi Cekebilecek enterasan konular ve siteler : iğne ile mekik oyası yapımı

No comments:

Post a Comment