Sunday, January 19, 2014

Konuk Yazarim - Yaseminjess



Herkese merhabalar, öncelikle yılbaşına kadar Makyaj blog yazarlarını blogum da Konuk Yazarı olarak ağırlamaktan keyif alacağımı belirtmek isterim:) 


Yılbaşına kadar dedim fakat ara ara yine 1 aylık dönemde konuk yazarlarıyla bir çalışma gerçekleştireceğiz. Benim amacım yazarlarımızı daha yakından tanımak, kaynaşmak, favori ürünlerini paylaşmak... Yurt dışındaki bloglar bunu sık sık yaparken birbirlerine olan destekleri de ayrı bir güzel. Ben ufak bir araştırma yaparken dikkatimi çekti ve blogumu Konuk Yazarlarıma açmak istedim.


 İlk olarak, daha tazecik bir blog olan sevgili Yaseminjess blogunun sahibesi Yasemin!  Bakalım Yasemin bizimle neler paylaşmış ?



Herkese merhaba.Ben Yasemin'in Kozmetiği adlı blogun yazarı Yaseminjesss.


Öncelikle bana blogunda yer veren sevgili Gece Işıltısı'na çok teşekkür ediyorum ve yazıma başlıyorum :)






Biraz kendimden bahsedeyim.Adım Yasemin.Bir tane daha adım var ama ben bu ismimi daha çok seviyorum :)


20 yaşındayım,Trabzonluyum.Blog yazmaya Ağustos 2013'te başladım.Keşke daha önce başlasaydım :(


Çok sevdiğim bir blogger gördüm ve bir ay sonra ben de blog açmaya karar verdim.Şu an aşkla yaptığım bir hobiye dönüştü blog yazmak.






Evett kendimden sonra gelelim favorilerim arasına yeni giren 2 mucizeye.


Bugün sizelere 2 tane Jane Iredale ürünü göstermek istiyorum.


Biri krem far,diğeri ise ruj :)






konuk yazarim yaseminjess 1






konuk yazarim yaseminjess 2


Öncelikle Jane Iredale ürünleri nasıldır ? Bundan bahsedeyim.1994 yılında üretime başlayan bu firma,diğer kozmetik markalarından farklı olarak doğal ve paraben içermeyen ürünler üretmeyi amaçlamış.Amacını da gerçekleştirmiş.


Doğallık yüzdesi oldukça yüksek olan bu markamız,ürünlerini kullanmaya başladıktan hemen sonra doğallığını belli ediyor zaten siz de anlıyorsunuz :)






Ben de kullanmaya başladığım an fark ettim.Neden diye sorarsanız hemen aşağıda açıklıyorummm.






Nedeni Jane Iredale rujundaki koku.Mükemmel bir meyve kokusu geliyor burnunuza hem de buram buram.Ben kozmetikte kokuya çok önem veririm.Bu marka benden tam not aldı :)


Rujun rengi lilaya çalan mor.Pigment açısından bir tık zayıf ama 2 kat sürünce kendi doğal rengini veriyor.Ve biliyorsunuz ki mor tonları sonbaharın trend renklerinden :)


Severek kullanıyorum.Gerek kabının güzelliği,zarifliği olsun gerek kokusu ve rengi olsun,ben bu kadar memnun kaldığım bir dudak ürünü hatırlamıyorum :)


konuk yazarim yaseminjess 3






konuk yazarim yaseminjess 4








konuk yazarim yaseminjess 5






Gelelim krem fara.İnanılmaz güzel.


Normalde far sürmeden önce uyguladığınız far bazına bu krem far sayesinde hiç ihtiyacınız kalmıyor.Sanki baz ve far karışımı gibi.Sürerken akıyor ve istediğiniz şekli,uzunluğu verebiliyorsunuz.Harika denecek bir yapıya sahip.Kalıcılığını tartışmaya gerek bile yok :)


Rengi de rujumla uyumlu açık mor.İkisini bir arada kullanmaya bayılıyorum desem yeridir.






konuk yazarim yaseminjess 6



konuk yazarim yaseminjess 7







   konuk yazarim yaseminjess 8


Umarım yazımı faydalı bulmuşsunuzdur.Herkese sevgiler :)


No comments:

Post a Comment